看到歌名     一定以為是聽了八百遍Shaking Steven 所演唱的那一首吧


錯~~錯~~錯~~別忘了我是不平凡的古小兔


從小別人的手錶戴左手     我偏要戴右手


書包大家都揹右邊    我卻偏要揹左邊


哈~~哈~~種種的搞怪行為    只為了當個不平凡的人啦


現在想想....還真的是無聊兼幼稚


 


第一次聽到這首歌是在國中英文課


班上一位英文很好的同學清唱著這首歌


也不知是被他的歌聲所吸引 


還是因為旋律很美    帶有一滴滴刻苦銘心   淒涼的哀傷


從那時候起    這首Because I Love You


就列入珍藏的前五名


一直到現在     ㄜ...數不清幾年了       還是始終鍾愛著它



I got your letter

我收到你的信

From the postman

從郵差那

Just the other day

就在幾天前

So I decided

所以我決定

To write you this song

寫這首個給妳

Just to let you know

只想讓你知道

Exactly the way I feel

我真正的想法

To let you know

讓你知道

My love's for real

我的愛是真的

Because I love you

因為我愛妳

And I'll do anything

我願意做任何事

I'll give you my heart

我願把心交給妳

My everything

我的一切

Because I love you

因為我愛妳

I'll be right by your side

我會站在你這邊

To be alive

只要活著

To be your guy

就是你的人

If you should feel

如果你真的覺得

That I don't really care

我不在乎

And that you're starting to lose ground

那你會失去立場

Just let me reassure you

讓我再次跟你保證

That you can count on me

你可以倚賴我

And that I will always be around

我會一直在你身邊

Because I love you

因為我愛妳

My heart's an open door

我的心如敞開的門

Girl, won't you please come on in

女孩請進入我的心房吧

Because I love you

因為我愛妳

I'll be right by your side

我會站在你這邊

To be alive

只要活著

To be your guy

就是你的人

If you should feel

如果你真的覺得

That I don't really care

我不在乎

And that you're starting to lose ground

那你會失去立場

Just let me reassure you

讓我再次跟你保證

That you can count on me

你可以倚賴我

And that I will always be around

我會一直在你身邊

Because I love you

因為我愛妳

My heart's an open door

我的心如敞開的門

Girl, won't you please come on in

女孩請進入我的心房吧

Because I love you

因為我愛妳

I'll be right by your side

我會站在你這邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    ★╮小兔╭★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()